חקירות פרופיל
מודיעין עסקי
חקירות כלכליות
תרגילי חקירה
ייעוץ בטחוני
מעקבים ותצפיות

שירי לביא,
חוקרת פרטית

שרתתי בשב"כ כ- 14 שנים בתפקידי שטח מבצעיים. בעלת רשיון חוקרת פרטית מטעם משרד המשפטים, מתמחה בחקירות מורכבות ודיבוב נחקרים, בארץ ובחו"ל.
בעלת תואר B.A במדעי החברה והרוח עם התמקדות בחינוך, תואר MBA במנהל עסקים והתנהגות ארגונית, ובעלת תעודת מגשרת בניהול מו"מ וסכסוכים.
         

חקירות כלכליות: איתור בעלי קרקעות, איתור יורשים לצורך מימוש צוואות ונכסים, ביצוע חקירות לפסילת צוואה, בירור תמונת מצב פיננסית אודות הגוף או האדם הנחקר ועוד. משרדנו מתמחה בביצוע חקירות כלכליות עבור עורכי דין, חברות, עסקים, גופים ממשלתיים ואנשים פרטיים.

מודיעין עסקי: ביצוע חקירות מורכבות לאיתור מידע עסקי ומניעת הונאות וגניבה ממעסיקים תוך שימוש בתרגילי חקירה מורכבים המספקים את כל המידע הדרוש לקבלת החלטות עסקיות. מידע עסקי הנאסף כחוק הוא אחד מהיסודות של הצלחה בשוק תחרותי.

מעקבים ותצפיות: ביצוע חקירות הנוגעות ליחסי אישות וידועים בציבור. מעקבים ותצפיות הינם כלי העבודה היעילים ביותר של החוקר הפרטי בחקירות הדורשות הוכחה לקיומן של מערכות יחסים שונות בין הנבדקים, ובמקרים בהם נדרשות הוכחות מהירות.

חקירות פרופיל: חקירות פרופיל בני זוג, שותפים עסקיים, מועמדים לעבודה ועוד. החקירה מכילה את כל ההיסטוריה של הנבדק, הן מבחינה אישית והן מבחינה כלכלית, בעיקר את הדברים המוסתרים, ומביאה בפניכם את כל המידע הדרוש כדי להבין מול מי ומה אתם עומדים.

תרגילי חקירה: ביצוע תרגילי חקירה מורכבים הוא אחת ההתמחויות של משרדנו, כולל דיבוב מושא החקירה בנושאים שונים ומורכבים, שימוש בסיפור כיסוי והוצאת מידע מפליל. כל החקירות מוקלטות ומצולמות, מבוצעות כחוק, ותוצאות החקירה קבילות כראיות בבית המשפט במידת הצורך. 

ייעוץ בטחוני: ייעוץ בטחוני לחברות, ארגונים ואנשים פרטיים, כיצד להמנע מריגול תעשייתי, האזנות סתר, העתקת מוצרים, גניבות, מעילות וכיצד לשמור על קניין רוחני מפני גניבה. הייעוץ הבטחוני הוא הבסיס ההכרחי להקמה או שדרוג של מערכות האבטחה בחברה בצורה אפקטיבית.                           

התקשר

שלח וואטסאפ

הוסף לאנשי קשר

שתף כרטיס בוואטסאפ

שתף כרטיס ב SMS

מעוניין בכרטיס כזה? להצטרפות