תאונות דרכים
נפגעת בתאונת דרכים - זה כואב ומבלבל אבל אני אוכל לסייע
תאונות עבודה
נפגעת בתאונת עבודה אני אדאג שתקבל את המגיע לך
ייצוג מול וועדות רפואיות של הביטוח הלאומי
התמודדות מול המוסד הביטוח הלאומי , יכולה להיות מאיימת אבל אני אהיה שם לצידך
תאונות במרחב הציבורי
נפילה או חבלה במרחב הציבורי - יש מה לעשות
רשלנות רפואית
בתביעות של רשלנות רפואית צריך עו"ד עם הבנה רפואית ואני פה בשבילך
תביעות ביטוח
אני אעזור לך מול חברות הביטוח והאותיות הקטנות

עו״ד תמר יקותיאלי
נזקי גוף

שמי עו"ד תמר יקותיאלי עמירן , קיבלתי רישיון לעריכת דין בשנת 1991 והשתלבתי במשרדו של אבי, עורך הדין ברוך יקותיאלי ז"ל. המשרד שהיה אחד המשרדים המובילים בארץ בתחום דיני הנזיקין התמקד ברשלנות רפואית וברשלנות מקצועית של בעלי מקצוע שונים. לאחר פטירתו של אבי, הקמתי את המשרד העצמאי שלי על יסוד משרדו והחלטתי לייצג תובעים בלבד במגוון תביעות הנזיקין כדי לאפשר ללקוחותי קבלת פיצוי מירבי , והכל באווירה אישית ומקצועית.

תאונות דרכים
אני אתמודד עבורכם מול חברת הביטוחאעלה את הטענות המשפטיות הנכונות ואשיג לכם את הפיצוי המיטבי במסגרת התביעה.

תאונות עבודה
נפגעתם בעבודה? אלווה אתכם בפניה למוסד לביטוח לאומי. ראשית, אבדוק האם הפגיעה במהלך העבודה אכן מקנה את הזכות לפנות למוסד לביטוח לאומי ולהכיר בתאונה כתאונה בעבודה.
כשתאונת דרכים ארעה לעובד במהלך עבודתו, או בדרכו לעבודה מהבית או בדרכו מהעבודה לביתו – זו תאונת דרכים שהינה גם תאונת עבודה. גם כאן אפנה למוסד לביטוח לאומי כדי שזה יכיר בתאונה כתאונת עבודה.

ייצוג מול וועדות רפואיות של הביטוח הלאומי
פניה למוסד לביטוח לאומי יכולה להיות מאתגרת ורצופה מכשולים בירוקרטיים , אני אפשט את ההליך עבורכם ואתייצב יחד איתכם בפני הועדות הרפואיות כדי להביא למיצוי הזכויות במוסד לביטוח לאומי

תאונות במרחב הציבורי
נפגעתם במרחב הציבורי: מדרכה, קניון, אולם אירועים, אייצג אתכם במקצועיות , אוכיח את הרשלנות ואדאג שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם .

עו"ד עם הבנה רפואית
תביעות בגין רשלנות רפואית הינן מורכבות ודורשות ניסיון רב והבנה בתחומים רפואיים ומשפטיים כאחד. התביעה מתמקדת בבקשת פיצוי עבור נזק שנגרם למטופל עקב חריגה מהסטנדרט הרפואי המקובל בעת מתן הטיפול הרפואי. כדי לזכות בפיצוי אוכיח כי הייתה התרשלות בטיפול הרפואי, כי נגרם נזק וכי קיים קשר סיבתי בין הטיפול הרשלני לבין הנזק שנגרם.

התקשר

שלח וואטסאפ

הוסף לאנשי קשר

שתף כרטיס בוואטסאפ

שתף כרטיס ב SMS

מעוניין בכרטיס כזה? להצטרפות